mercoledì 29 aprile 2015

Cocciu d'amuri - Lello Analfino

Gli accordi per il brano tratto dalla colonna sonora del film di Ficarra e Picone "Andiamo a quel Paese". Di questa splendida canzone esiste anche una versione estesa, potete trovarne testo e accordi cliccando qui.

--

Cm G7 Cm G7
Affaccia, beddra, e senti sta canzuni
Cm                    C                   Fm
La cantu sulu a tia, cocciu d’amuri
Fm                                         Cm
Lu sangu mi fa vuddriri nn’e vini
D                                     G7
Si nun ti viu, mi veni di muriri


Cm                       G7              Cm G7
Affaccia, beddra, ca si tu a canzuni
Cm                       C                   Fm
E iu ca annanzi a vui scordu i duluri
Fm                    
Li peni sunnu duci
Eb
Si tu mi duni a paci
D                                     G7
Iu vogliu stari sempri allatu ‘e tia

C                    G7      C
Vitti nell’occhi toi du stiddri
C                       G7      E
Ca lucinu mmezz’e capiddri
Am                 Em
Fila di ferru e zuccaru
Am                 Em
La facci, una bannera
Am                    D     G7
Unni cci batti u suli, suli di primavera

C                      G7     C
Pi mia, tu si na ddia sicana
C                             G7              E
Ca quannu arridi, u tempu acchiana
F                               Em     Am
Iu vegnu appressu a tia, sciuri di puisia
F                       G7       C
Ca fa puisiari u munnu sanu

F                               Em     Am
Iu vegnu appressu a tia, sciuri di puisia
F                       G7       C
Ca fa puisiari u munnu sanu




Ogni suggerimento per migliorare gli accordi è ben accetto!
EDIT: Ho aggiunto il Sol alla fine del primo rigo di ogni strofa.
EDIT 2: come da suggerimenti fra i commenti della versione estesa, ho sostituito i Sol con Sol7

Nessun commento:

Posta un commento